Friday, June 11, 2010

Selamat Pagi Semua.. Salam Satu MALAYSIA...

Hari nie aku sangat bahagia untuk menanti hari2 terakhirku berada d KUALA LUMPUR.. heheheh kerana aku akan bertukar ke SABAH dan akan memasuki KEMENTERIAN yang baru plak.. iaitu "KEMENTERIAN PENERANGAN , KEMUNIKASI & KEBUDAYAAN... hapi rasanya hati bile dah tau akan dapat bertukar ke SABAH... dan sebelum balik SABAH sya kan ke JOHOR utk Mengikuti Kursus Induksi UMUM siap naik Flight lg nak Hadiri Kursus.. huhhhhh.. huhhhhhhhh best lah gak skrg2nya sblm balik KK dapat gak jln2 g JOHOR.. huhhhhhhhh... (",) happy nyerrrrrrrrrr... harapan sya kepada kengkawan klu dah berpindah tu keep in touch in FB jeh lah kan.. heheheh aku syg gak kengkawan aku d KUALA LUMPUR yang terpaksa berpisah dgn meka. Apa2 pun aku tetap syg best2 fren aku... Love u all.. muahhhhhhhhh... ok lah dulu nak kuar jap .. hang out ngan member SABAH.. okies bye... daaaaaa... (",)

No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!