Thursday, June 3, 2010

Sedey BerCampur Gembira...

Tak tau nak kata.. tetiba hati saya hiba dan sedih malam nie.. kenapa.. ya?? adakah aku akan meninggalkan kawan2 baik aku d KL (JPN) dan akan bertukar Ke KEMNTERIAN PENERANGAN,KOMUNIKASI DAN KEBUDAYAAN atau sebaliknya.. aku rasa mcm nak nangis jeh.. bile kenang semula kenangan selama setahun duduk d KL.. betul2 sedey tp nak wat cam ner.. aku ada commitment yg lebih penting dr semua tu.. aku perlu menjaga parents aku coz meka lg lebih memerlukan aku d KK.. tp walau apa pun terjadi aku tetap gak nekad akan pindah ke Kota Kinabalu Sabah.. dah lumrah dalam kehidupan setiap pertemuan akan ada perpisahan .. begitulah aku dengan kengakwan baik aku kat KL nie.. huhhuhhhhhhh... sedey aku rasa.. :,( apakan dayaku.. sya harap suatu hari nanti kite sume akan jumpa lg.. keep in touch in FB... yg betul aku tetap sayang korg sume... ok lah dulu sedey rasanya hati skrg nie.. ok lah dulu .. daaaaadaaaaaaa

No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!