Friday, June 25, 2010

Happy and Sad... Day!!






30hb adalah hari yang sangat sedih dan gembira bagiku.. kerana hari tersebut saya akan meninggal kan Kuala Lumpur dan akan bertugas d Negeri saya iaitu NEGERI SABAH DI BAWAH BAYU.... sya tak tau napa tetiba rasa sedih bersarang dlm hati bile saat2 akhir nak tinggal kan KL.. huhuhhhhhhhhhhhh....ada kah tue hanya perasaan atau kah ada makna disebaliknya!!!! sya tak tau napa.. yang sya tau hati sya mcm nak nangis jeh.. bile sebut pasal perpisahan??? aduiiiiiiiii.. tolong lah ... aku sedih nie...tp dlm kesedihan ini ada jua kegembiraan.. kerana aku akan bertugas di tempat d mana sume saudara mara aku ada... terutama aku akan dekat dengan MAMA yang aku sayang.. dan jua adik2 ku yang tercinta...huhuuuuuuuhhhhhh.. mis u all so much..much more.. aduiiiiiiii napa bah aku sedey betul nie.. ehhhhhh.. benci .. benci... benci.. tetiba perasaan nak nangis bersarang d hati.. aku tak suka.. sepatutnya aku kena happy coz jumpa dan dekaT ngan famili tp nie tetiba aku jd sedey.. aku harap nie hanyalah perasaan sahaja... huhhuhhuhhhhhhhh.. ok lah dulu sedey tak tertahan nie.. aduiiiii.. dah lah saat2 yg d tunggu dah dekat nie... errrmmm sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... :(



No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!