Thursday, November 17, 2011

Kebahagianku...

Hari nie.. aku tak rasa plak
penat walaupun kami jalan tanpa rehat
tp best je.. adakah sebab aku bersamanya???
..hihihihimalu plak.. tp yg betul
diriku sangat bahagia..
apa lg jln2 dengan org yg kita sayang..
pada saat ini diriku sangat bahgia
terima kasih ya Allah
aku bertemu dgn org yang betul...

Potret Kenangan Bersamanya:
Layannnnnnnnnssss..



Posing @ Desa Cattle
Kundasang Sabah



Sweettttt wit My Bee
@ Kota Kinabalu


Lepak kejap ngan tututu
Di Sutera Harbour
Kota Kinabalu


Kenangan Bersama Nya
santai d Sutera Harbour
Kk


Like this pic...
Sweet Posing wit Him..
Love it..


Wednesday, November 16, 2011

Kehidupan...

RinduNya kenangan terindah
pada 11.11.11 .. saat nie adalah amat membahagiakan
diriku.. coz dapat celebrate bersama2 org tersayang
best rasanya bila kita rasa diri kita dihargai..
Buat Kekasihku yg jauh Nun d Sana
" Terima kasih Bee coz sudi Datang Jauh2
Hanya nak Sambut Bufday Mya"



Niela Chocolate yg diberi Oleh My Bee
Sweettttttttt Sesangat

suke..suke..suke.. wahhhhhhh mcm bermimpi je
bila dapat celebrate sesama ngan
org yg tersyg...
wlaupun dalam kepenatan bersukan
sempat gak celebrate Bufday kat Secrate Recepi
sukanya.. selain kena bw makan dapat lg hadiah2
Bnyaknya.. wahhhh mcm dream je




Thursday, November 3, 2011

Ku Menangis... (T_T)

Hari ini saya sedih sesangat... tak sangka
orang yang saya anggap kawan selama ini.. rupa2Nya
Musuh dalam selimut.. Talam dua Muka
boleh2 plak dia buat fitnah dan mereka-reka cerita
dgn menjual nama kawan sdr untuk
dapatkan PUBLISITI MURAHAN
mungkin saya terlalu awal dan baru dalam Agensi nie
jadi saya tak boleh lg kenal
mana yang baik dan sepa yang jahat.
mungkin juga
pada saya sume yang saya kenal sumenya baik2 belaka,
tp saya lupa bahawa dalam
Agensi nie ada plak bnyk WARTAWAN yang sangat
Kreatif untuk menyunting dan membuat suntingan
cerita Murahan untuk menjatuhkan org lain..
sya sedihh... sangat2..
huuhuuhuhu
Mungkin jugak sebab meka lihat saya nie
seorg hamba yang lemah jadi meka
boleh buat spekulasi sesuka hati
tetapi meka silap..
"Selembut-lembut kertas putih iya boleh melukakan"
Dan " Sebaik2 semut hitam klu dipijak iya akan mengiggit"
itula andaian yang agak
sinonim dgn diriku.. tp heran ya!!!
Apa salah aku pada meka nie..??
sehingga meka boleh aniayah aku sedemikian rupa???
huhuhuuhhu
Astagafirullah Al-azim...
Kenapa??
musti buat keja Fitnah seperti ini..
Kita sebagai org ISLAM kita tau ba apa itu FITNAH
bukan kah kita tau fitnah itu besar dosanya....
Tetapi mengapa kita sering melakukannya
mengapa kita harus mempertikaikan kebolehan kelebihan
orang lain?? tepuk dada tanya selera... atau
mungkin dia
rasa diri meka dah cukup baik..
tp baik2 cam ner pun biarla pada dr sdr ba!!!
klu nak tunjuk pandai pun biarla untuk kebaikan dan utk dr sendiri..
x perlu la melibatkan org lain ba atau menghina kelemahan org..

tak perlu la jual ubat dari meja ke meja ba..
untuk dapatkan
PUBLISITI MURAHAN..
mungkin juga aku bukan manusia yang perfect
" No body as perfect"
tapi aku tak perna pun kacau hidup org
lebih berdosa lagi untuk mengata orang... kerana pada aku
Sume tu bukan pun mendatangkan keuntungan padaku
menimpah bala ada..huhuuhuhuhhu
Dan bila da janji ngan seseorang akan aku tunaikan..
tak tau la kesalahan apa yang aku buat pada meka sehingga
org2 disekelilingku ndak suka lihat aku bahagia dan gembira
ada jak angkara jahat mereka nak buat pada ku spt
mula menabur buih2 fitnah seperti buih2 sabun di udara

Ya Allah sesungguhNya aku berlindung d bawa Arasmu
Hindarila dan Peliharala diriku dari angkar jahat...
sedihhhh..sedihh..sedihhhhh...
Napa???
musti dengki saya nak kawan ngan sesiapa
tuk hak sya.. teda sepa yg boleh halang pun..
Entah la mengeluh dan Istighfar je la penemanku ketika ini.
klu nak diteruskan lg... hati aku sangat2 sedih dan kecewa...
saya sedih bukan kerna sya SALAH..
saya sedih keran SESEORANG???
coz mungkin juga saya akan kehilangan seseorang yang
aku rapat " Kekanda Deek " saya sedih coz gitu lama
saya nak kenal dia.. tetiba plak ada masalah yang merenggangkn
persahabatan kami..
Apalah salahku??
Ya Allah.. kenapa la hamba mu ini sentiasa
je dilanda masalah ....
setiap apa yang ku syang pasti akan dirampas atau
dirosakkan oleh org lain...
setiap kali aku mendekati orang yang aku sayang pasti
ada penghalangnya...
Apa2 pun aku redah dengan ketentuanmu
Ya Allah SesungguhNya
engkau yang mengatur segala2nya pada Hamba mu ini
Kuatkan la Imanku Ya Allah..
pelihara la aku dari anasir2 jahat
Amin Ya Rabbal Alamin...

Renungan Bersama...


video


Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!