Wednesday, September 27, 2017

Jalan-jalan cari Makan :) wit My Fren yang lucu-lucu

Assalamualaikum semua apa khbr hari ini.??? semoga pagi ini kita masih celik dan di berikan kesihatan yang baik... untuk teruskan kehidupan seharian kita dimuka bumi Allah yang maha agung ini.

Salam Khamis semua... Alhamdulillah masih tersenyum bahagia dipagi hari dan masih diberikan rezeki yang halal dari Allah SWT.. InsyahAllah.. sebenarnya kita nie cuma nak kongsi cerita-cerita duniawi yang menyenangkan... ialah last two weeks kita gi keluar makan-makan ngan sahabat-sahabat baik ku. rasa bahagia bila kita dapat sabahat yang memahami dan setia di sisi walaupan kita terkadang dihempas badai namun mereka sentiasa ada di sisi untuk terus menemani.. Syukur.. dan semoga dijauhkan daripada sifat sahabat ibarat kuali depan lain belakang lain... semoga dijauhi dengan sahabat seperti ini... tapi sya pasti dan sentiasa memohon daripadaNYA agar diberikan kawan-kawan yang sentiasa berprasangka baik.

ingat dalam hidup ini... kita akan sentiasa diuji dengan berbagai-bagai masalah .. so kita kita kena la selalu meminta dan memohon padaNYA agar sentiasa diberi keredhan agar sentiasa dapat mengatasi dan menghadapai dengan tenang dan sabar.. dan kita haruslah sentiasa mengukuhkan hubungan kita dengan ALLAH SWT dan sentiasa bertakwah kepada ALLAH SWT.

ok da jauh dah plak ai nak bercerita nie.. sebenarnya ini hanyalah luahan hati hamba yang lemah dengan ujian dari Allah SWT..


Ok kengkawan semua.. jom kita layan pic jalan-jalan cari makan.

peach No War!!!


Wit My Kanda yang tersayang...


HAHHAHH.. teranjat kawan kiter bila nampak makanan
yang sangat sedap.. (iya ker sedap???)

 Ok tak ai posing2 mcm nie???

Ayu beb my fren nie.. layankan je!!!!

SWEET

Kami

Ini la namanya Santai di posisi.. dengan makanan yang banyak diatas meja



sedih muka bila fikir pasal keja!!!

No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!