Wednesday, December 25, 2013

Khamis yang Indah!!!!

Salam kengkawan semua.. mesti korang terigin nak baca blog kita kan coz nak tahu apa yang indah sesangat hari nie (Khamis).. sebenarnya mcm nie hari nie kan 26 Disember 2013 so hari nie ramai staf kat ofis nie bercuti .. ala besa la sambung cuti X'mas .. hanya beberapa orang sahaja yang datang keja.. so hari nie ofis rasa sunyi je.. tp unit kitorg xpernah sunyi xkisah lah orang ramai atau sikit bising tetap bising, mana taknya... ktorg suka usik mengusik so suasana kerja pun jadi Heboq..heboq..heboq (ala mcm lagu Heboq2 tue lagu Joe Flizzow). hari nie kitorang rasa happy je.. buat keja sambil gelak-gelak. bukan apa, saya rasa happy coz saya nie suka usik budak Kelantan sorg nie dia plak jenis yang suka gelak x pernah terasa klu diusik.. so makin la saya suka usik dia.. dgr pelat dia cakap kelate tue sm macam sya pelat Borneo xpernah hilang kalu sembang ngan org.. bila Borneo dan Pantai Timur bercakap mcm itik ngan ayam la jawapnya..hihihihihihihihihi... lagi satu yang kelakar ari nie tetiba saya mcm pekak kayu lak bila bos sya tanya line Internet ada atau xada.. bole-bole saya jawap apa??? haahahahahah.. saya tanya berulang-ulang ada dalam 5kali tanya... baru la jelas pertanyaan puan tue... kelakar tak kelakar?? bole-bole lak aku jadi pekak mcm tue sekali..hohohohohohohohooo.. mgk nie effect dari bersalin kot.. banyak urat-urat kecil yang terputus kot ....hihihihihihih iya-iya je saya ckp nie.. macam betul je!!! tapi tue la hakikatnya pendengaran ada problem sikit.. semenjak dua menjak nie.. apa-apa pun tue je la yang indahnya hari nie... hahahahah mgkn pada korang x indah tapi pada saya indah je..

 Nie karekter kita kat ofis.. best tak???

Perangai dan kenakalan kami di Ofis
hahahahahhahhaha...

No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!