Thursday, January 20, 2011

Menangis Dalam Mimpi... huhuhuhuhu

Menangis dalam mimpi
tik tok tik tok jam menunjukkan pukul 2.30 pagi
dan bila tersedr dari tido
aku menangis......huhuhuhuhu...
sedih dan hiba atiku tetiba bila teringat mimpi tadi...
aku tak faham apa maksud mimpi tersebut
I'm still wondering dengan mimpi itu...
nak paksa mata tuk lelap kembali

tak dapat nak lelap jugak..
tp yang menghairankan kenapa

air mata ku terus saja menitis laju ..
sedangkan baru sebentar tadi
aku cuma hanya
bermimpi...


Kemudian ...
aku duduk dan berfikir semula
apakah maksud????
mimpiku itu..kenapa hatiku tersentuh sangat2..
tp dalam mimpiku itu.. yang sempatku ingat ada
pertengkaran kecil dlm familiku
dan punca pertengkaran sume itu
adalah disebabkan aku... sedih teramat sangat
bila ku fikir dan ingat mimpiku td..
sebak rasa ati .. huhuhuhuhu
tp pada aku mungkin mimpi itu hanya la
mainan tidur kan.. heheheh
nie musti gara2 aku lupa
basuh kaki

dan baca doa tido.. (",)

P/S: kengkawan sume sblm tido
Baca la doa tido n pastikan anda basuh kaki...





No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!