Thursday, June 19, 2014

L.E.G.O Time..

16 hingga 17 June 2014 baru-baru nie saya telah menghadiri satu kursus .. Bestla juga kursus nie.. KURSUS KEPIMPINAN, yang bestnya dalam kursus nie dia banyak ajar cara berfikir dan buat keputusan bila berada di kedudukan seorang ketua.. tp yang bestnya dalam kursus nie diuji minda peserta dengan Permainan LEGO. first tue pening gak fikir macam mana nak buat dan bina satu produk menggunakan LEGO nie, iya la kan macam saya nie tak pernah pun main benda nie tapi perasaan ingin tahu tue kuat so saya fikir ngan kengkawan cara nak hasilkan kreativiti dan Inovasi selain tue, penceramah siap bagi info cara nak bezakan LEGO Original dengan LEGO Tiruan. Coz dipasaran dah banyak macam-macam permainan LEGO yang murah kan. Selain tue dibanyak gak mengajar dan mengenal pasti sikap setiap orang yang ada dalam satu Organisasi. Tapi enjoy jugala ikuti kursus nie walaupun sebenarnya aku tersalah pilih Kursus..hohohohoo tak sia-sia aku masuk kursus nie. Kursus nie gak banyak mengajar cara mencari identiti dan personality diri sendiri.. Diharap akan datang akan ada lagi Kursus Macam nie dianjurkan.

Sedikit Gambar untuk dikongsi taraaaaaaaaaaa...

Nie la Tajuk Kursus tue almaklumlakan sekarang nie
dah nak hujung tahun so kena la cukupkan 7 hari
Berkursus.

Nie la Hasil Kreatif dan Inovatif yang Kumpulan
Saya dapat ciptakan @ Hasilkan
1st time main LEGO

Kumpulan yang Kedua Hasil Kreatif dan Inovatif
Mereka.. 

Walau dimana berkursus ambik gambar
dengan penceramah adalah
satu kemestian..hihihihihihhi

No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!