Sunday, April 13, 2014

Firash Umur 8 Bulan

Assalamualaikum kengkawan semua.. lama gak tak jenguk n menconteng dalam Blog nie..Almaklumla kan tiada idea nak tulis apa dalam ruangan nie... huhuhuhuhuhuhu tp hari nie saya saja nak kongsi gambar-gambar famili saya (anak & Ayah)..hohohohohohoho harap kengkawan yang baca blog saya nie x bosan nengok yer... saya cuma nak kongsi pada kengkawan semua n nak gtau yang anak saya Izz Firash Amsyar bin Abdul Rahim dah Lapan (8)  bulan dah hari nie. seronok bila 1st time nampak anak da boleh duduk.. rasa seronok sesangat dan bertuah sangat dapat anak.. lagi best bila tgk gigi dah 2batang tumbuh..hohohoho anak ibu dah besar da..

Syukur dipanjatkan pada Allah SWT kerana memberikan kami cahaya mata yang comel dan bertuah menjadi seorang Ibu dan Ayah yang dapat menjaga dan melihat tumbesaran anak depan mata.. Syukur Ya Allah... dengan Rezeki yang Engkau berikan... AMIN

Firash Posing ngan Ayah yang Bolat..hihihihiih
Lelaki-lelaki Kucintai..

Aiksss!!! nak cakap ngan sepa tue Firash
Excited sesangat.

Firash Mata Bolat...hohohohooh
Pipi Pun Bolat

Nice Smile dari Firash
sweetttt Gitu!!!

Seronok Tengok baby comel nie
bila dah bole duduk dengan sokongan kerusi baby


No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!