Thursday, August 16, 2012

Sedih..sedihh..sediii

Huk ..huk..huk.huk Sedih nyer.. tengok kengkawan kat ofis sume dah balik kampung halaman masing2.. yang tinggal cuma kita dan ada seorg lagi akak.. tp dia pun nak balik kampung gak.. sedih rasa hati pagi nie.. bila tengok jalan pun dah mula lengang ... semua org dah balik Kampung... terasa sangat2 kemeriahan dan keseronokan orang balik kampung..

Tapi kita terasa sedih sesangat coz tahun nie kita tak dapat balik Kampung.. 1st time saya rasa lain beraya di Perantauan.. sedihh sesangat nieeeeeee.. mcm nak nangis je.. bila teringat suasana sambutan dan persediaan raya di Kampung (Kota Kinabalu).. sedihhhhhhhhhhhhhhhhhh... mesti masa2 mcm nie adik beradik tengah sibuk nak kemas-kemas umah.. dan sibuk buat kuih raya.. coz kami besa buat kuih last2 minit..

Tapi tahun nie berlainan sedikit... saya dan suami akan beraya di Umah mak mertua.. tak tau la mcm mana suasana sambutan kat sini coz bila tengok sambutan raya mcm besa je coz tahun nie parents Husband tak balik Kampung.. kita semua akan beraya di NILAI je... lagi pun Mr.Bee tak ada cuti, so layan je la Raya kat Nilai... apa yang penting tahun nie 1st time la kita sambut raya bersama Suami Tercinta... dan first time sambut hari raya sebagai Isteri.. apa2 pun kepada kengkawan yang balik kampung tue selamat bergembira di samping keluarga tercinta dan pandu la kenderaan anda dengan selamat...


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN


2 comments:

NorMala Bahar said...

sabar ye kak.. jom ikut kite raye kat johor.. kite balik malam ni.. raya nanti leh la awok datang rumah kite yer..

AzMyaBee said...

Che tgh sabaq la nie...Klu x da lama da nangis nie...:-)

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!