Thursday, January 19, 2012

Tetiba BARAN pepagi nie!!!!

Pagi nie best je rasanya
iya la esok kan dah nak cuti
lama plak tue cuti ..sampai ari selasa..
Rabu baru masuk ofis.. alang kah bestnya
tapi masalahnya tak tau mau jalan g mana???
klu dok umah je confirm burink
tapi belum ada lg planning
nak bercuti g mana... hihihihihihihihiihihi
Tetapi pepagi nie
mood mcm lain2 je asyik2 mcm ada yg tak kena je
tetiba cepat naik marah.. panas dan mcm2 lg
malas betul aku... tp aku ndak tau kenapa
skrg nie mcm cepat je naik angin..aku pun tak tau kenapa???
mcm ada je something yg ndak kena
dah tue.. bole2 rasa mcm stress je..
aku tak tau adakah??? sebab org2 disekelilingku nie
suka sangat mendesak atau macam mana???
tp aku dapat rasa sejak dua menjak nie
ada je yang aku ndak kena...
cuma cara aku buat2 tak layan je..
tp pada hakikatnya mood aku mmg ndak baik...
tak tau kenapa..
huhuhuhuhuhuhhuh sabar je la...
Kena Istighfar bebanyak pagi nie
lg pun ari nie kan ari Jumaat jd
x elok klu moody2 nie
nnt pintu rezeki tertutup
lg pun bukan juga tebiat aku moody2
pepagi nie.. hilang amal aku klu asyik dok
baran je... baik aku tenangkan minda dan hati aku
dengan doa penerang Hati...
OK la dulu yer...
nanti kta sambung lg
Salam dan bye
kengkawan sume...


No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!