Wednesday, July 27, 2011

Sarapan Pagi Hari..

Bestnyer ari nie
tetiba dapat call dari Cuzen sya .. awal pagi dia nak
ajak breakfast sesama.. saya suke..
Murah je rezeki pepagi nie
saya suka sangat2..
tema kasih Ros.. coz bw saya g sarapan..
sampai dah masa pun masih lg bercerita..
best plak klu jarang2 jumpa nie
mcm2 cerita yg boleh share
sambil cerita masa2 silam
hehehehe best gak la rasanya
hahahah.. betul2 mcm rasa best je..
bagus la gak skrg2nya ada gak cuzen saya satu
Jabatan ngan saya cuma lain
Department je..hihihihi
suka,... suka.. suka
mcm tau2 je kan posa tak lama lg so boleh
la mkn2 ngan my cuzen dulu sblm posa
hihihihihi


P/S: harap2 dapat lg bfst sesama ngan Ros next time

No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!