Monday, May 2, 2011

Apa la salahku!!!!

Kenapa ba ati ku tetiba sayu je ari nie
sume org asyik2 suke je cr kesalahanku
apa yg aku buat sume x betul..
kita tegur sikit pun jd masalah besar
heran jua.. sampai benda kecik pun
jadi hal besar...
apa salah aku.. kenapa???
setiap apa yg aku suka sume org x suka??
kenapa setiap kali aku merasa kebahagiaan
ada je org tak suka..
g mana lg cara untuk aku buat org suka..
terus terang sedih sangat ati aku
dan rasa mcm hipokrit plak aku
bila pura2 buat suka apa yg aku tak suka
dan cuba untuk terima apa yg mereka suka
aku rasa ..
aku dah penat sangat nak jaga hati dan perasaan org
sementara hati aku teda sepa nak peduli
apa la salah aku sampai masalah
kecil boleh je jd masalah rumit..gini
aku pun ndak tau la nak kata apa lg..
pada aku baik aku cr kebahagiaan ku sendiri..
tak perlu la
jaga perasaan org..
buat apa!!!
sekalipun yg kita korbankan utk meka
meka xpernah pun pandang..
bukan maksud aku d sini aku nak minta balasan
tidak .... sama sekali tidak...
aku cuma nak kan kebahagiaan
dan apa salahnya berdamai..
dan menerima apa yg aku suka
aku rasa sedih sangat2 setiap kali
ada benda yg meka tak suka dan tak puas ati
aku la jd mangsa
aku pun xfaham..
kenapa.. huhuuhuh.. klu begini lebih baik la
aku jauh dari pandangan mata mereka
bkn maksud aku nak mengelak tp..
aku nak meka tau dan rasa kehilanganku nanti
.. biar meka rasa betapa
meka akan rindu aku nanti setelah aku jauh dari meka
bak pepatah melayu " Dekat bau Tai.. Jauh bau Bunga"
so bagus lg jauh2 kan.. hehehehheh

P/S: Teda gunanya kta bermasam muka
lebih baik berdamai .. lg Elok
huhuhuhuhuh



No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!