Thursday, March 31, 2011

1st Day Lapor Diri @ RTM

hhuhuhuuh..
sampai je pagi2 kena
tunggu CC dtg bru la dapat lapor diri
heheheheh
tp lapor diri minta penangguhan lg plak
runding2 dapat la penangguh 2minggu
naseb baek la dapat klu tak ..
gimana la aku nak kemas2 barang2 aku
yang masih blm tersusun.. huhuuhuh
Terima kasih En.
coz bg jua penangguhan tue
jdnya 18hb April 2011 nie aku kena start udah keja d
RTM.. huhuhuuh
tp tgk tpt mcm ok je.. bagusla
baru je lapor diri dah dapat ramai kwn2
rasa2nya aku nie
jenis yg senang kotdapat kawan..
heheheh Alhamdulillah tuhan bagi
aku kelebihan nie.. apa2 pun
dah lepas bab2 lapordiri
jd 18hb akan bermula lah dunia baru ku d RTM
heheheheh tp bagus gak d RTM nie nampak cam Glamor
je.. hehehehehe besttttt
ok lah dulu nak masuk bilik bos nak jumpa bos jap
daaaaaaaaaaa....


No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!