Wednesday, February 9, 2011

Huhuhuhu... Kin Panas!!!!

Huhuhuhuu...
Ya Allah kuat kan la semangatku
Menghadapi org2 yang tak pernah FAHAM dan tahu
apa SEBENARNYA yang aku buat
kenapa kita musti ikut kehendak dier.. sdgkan kta tau
apa yg kita buat tue tak betul..
Salahkah Kita terima teguran??
"Kita kena terima NO BODY PERFECT"
yang bikin panas sume kena ikut tunjuk dia je
aku betul2 panas la..
heran apa yang aku buat sume tak betul..
klu dah tak suka ngan saya ckp je kan senang
jgn asyik blame semua keja saya
aku tak faham la!!!
Ujian apa yg Allah bg kat aku
Sampai apa yg aku buat sume tak betul
aku heran sangat la benda yg
simple boleh jd isu... dah tak ada keja ker???
Asyik cr kesalahan org..je
huhuuhuhuhuh...
Ya Allah tolong lah aku
untuk terus bertahan menghadapi org2 ini
klu ikut kan perasaanan aku mmg dah tak tahan
boleh di katakan setiap apa yg aku buat semua tak betul..
" buat salah tak buat lg la salah"
aku blurrrrr jdnya
kenapa BODOH sangatkah aku nie buat keja
huhuhuhuuhuhuhuh
tak faham la...
sume la salah aku..
adakah sebab aku nie pompuan DIA boleh buat sedemikian
Ya Allah..
kuatkan la semangat HAMBAMU ini
aku tak tau la Hamba Allah sorg nie
xpernah klu dlm sehari dia tak buat hati aku sakit
aku rasa kan ... nie la kot Hobi DIA
pantang nampak aku senang n happy je
ada je benda dia nak jumpa n nak ckp
aku panas klu dah mcm nie hari2
dari dulu sampai skrg aku sangat2 meluat tgk muka org nie
tak tau kenapa...
huhuhuhuuhuh
tak tau la nak ckp apa
klu boleh aku mls dah nak ckp
tp skrg nie aku dah tak TAHAN.. TAK TAHAN!!!
tahap kesabaran aku dah tak ADA
Nak nangis je jawabNya
aku sakit hati sangat2
tak tau la napa
Klu boleh semua dlm ofis nie hanya aku
yg bertanggungjawab
heran sangat2
segala apa2 pun benda yg hilang
aku jua d salahkan
aku dahhhhhhhhhhhh tak ttahaaaaaannnnnn
Aku Benciiiiiii Kamu Selama2nya


P/s: semoga apa yg ko buat dengan aku
akan berbalas dgn keturunan ko jua...






No comments:

Jom Tengok Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sudi-sudikan la Drop Nama Anda di Sini !!!!